Ollo ao piollo!

ACCEDE CUN SÓ CLIC ÁS MIÑAS REDES: Twitter / Facebook / Pinterest / Instagram / Google+ / Correo-e: zaragalladas@gmail.com

martes, 15 de xullo de 2014

Urbaser fede


Imaxe: Telecinco
O texto que segue foi extraído da páxina web de Urbaser, a empresa concesionaria da recollida de lixo en Lugo, que provocou cos seus intentos de recorte dos dereitos dos traballadores a folga que os lugueses xa levan aturando máis de trinta días. 
Tras un pseudo-ultimato do alcalde Orozco (PSOE), a empresa comezou a organizar a limpeza utilizando operarios doutras zonas (escoltados pola policía local!) e vulnerando o dereito á folga do seu cadro de persoal.
Reproduzo literalmente o autopanexírico da empresa, que se ofrece en castelán, inglés e francés (non en galego).

"La política de Recursos Humanos de Urbaser se orienta a la consecución de un equipo humano altamente cualificado y motivado, identificado con el proyecto de Empresa, con iniciativa propia y gran vocación de servicio al cliente, que le permita gestionar de manera eficaz y rentable las oportunidades de negocio. El liderazgo de sus Recursos Humanos es el principal baluarte del liderazgo de la Empresa.

A tal efecto Urbaser basa su actuación en los siguientes principios:

• Realización de procesos de selección de personal que garanticen la incorporación del personal de mayor cualificación y potencial profesional.
• Establecimiento de sistemas de gestión de recursos humanos que permitan un adecuado desarrollo de competencias.
• Lograr la motivación y la identificación con la Empresa a través del fomento de la comunicación en los diferentes niveles.
• Promover la innovación y la participación en los distintos procesos productivos y de servicios.
• Mantener una cultura de desarrollo y formación continua de su capital humano, que permita la adaptación a la evolución tecnológica, los cambios productivos y de gestión, la aplicación de las políticas de calidad, medio ambiente y prevención de riesgos laborales, así como facilitar la  integración en el proyecto común de empresa."

Ata cando seguirán as administracións públicas procurando o beneficio das grandes empresas privadas co diñeiro cidadán?

Ningún comentario:

Publicar un comentario